Audyt seo dla

myairbridge.com

Zbadaliśmy Twoją stronę w oparciu o kilkadziesiąt parametrów. Poniżej znajdziesz analizę jej kondycji wraz ze wskazaniem elementów, które warto poprawić. Praca nad nimi może pomóc zwiększyć widoczność strony, poprawić jej działanie i podnieść atrakcyjność.

66%

CMS: Brak informacji

IP strony 172.66.40.227

Domena: myairbridge.com

Data badania: 21-05-2024

Kondycja Twojej strony nie jest najlepsza. Część elementów wymaga poprawy. Dzięki temu strona zyska na funkcjonalności i będzie lepiej przygotowana do pozycjonowania. Podnieś jakość strony wprowadzając samodzielnie wskazane zmiany i usprawnienia lub zleć to specjalistom.

62%
Budowa strony WWW
83%
Ocena SEO
18%
Wsparcie zewnętrzne
100%
Widoczność

1. Budowa strony WWW

Gdy strona nie jest funkcjonalna i intuicyjna, wiele osób opuści ją przed zapoznaniem się z jej zawartością. Dlatego należy zadbać o to, by z witryny korzystało się łatwo i płynnie, niezależnie od urządzenia, na którym jest wyświetlana. Wolne ładowanie, nieprawidłowa wielkość i umiejscowienie klikalnych elementów czy brak responsywnej wersji mogą zniechęcić nawet najbardziej cierpliwego internautę.

1.1 Wydajność

Wydajność strony internetowej jest bardzo ważna – to ona w dużej mierze wpływa na komfort użytkowników. Internauci nie lubią czekać, dlatego witryna musi ładować się szybko. Ale musi też dobrze wyglądać. Upewnij się, że Twoja strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych, rozmiar czcionek jest odpowiedni, a z klikalnych elementów można korzystać bez przeszkód.

  • Szybkość ładowania na urządzeniach mobilnych Rozwiń
  • Strona przystosowana na urządzenia mobilne Rozwiń
  • Wielkość czcionki Rozwiń
  • Klikalne elementy odpowiedniej wielkości Rozwiń
  • Znacznik renderowania treści dla urządzeń mobilnych Rozwiń
  • Największe wyrenderowanie treści (LCP) Rozwiń
  • Całkowity czas blokowania (TBT) Rozwiń
  • Zbiorcze przesunięcie układu (CLS) Rozwiń
  • Core Web Vitals Rozwiń
  • Ciężkie strony Rozwiń
  • Strony o rozmiarze większym niż 3 MB Rozwiń

1.2 Interakcje

Interaktywne elementy na stronie mogą ułatwić użytkownikom uzyskanie informacji lub skontaktowanie się z firmą. Daj klientowi możliwość zadzwonienia czy napisania do Ciebie za pomocą jednego kliknięcia. Zadbaj też o tagi Open Graph, by lepiej kontrolować, jak Twoja strona prezentuje się w mediach społecznościowych.

  • Wykorzystywanie Open Graph Rozwiń
  • Kompletny Open Graph na co najmniej jednej podstronie Rozwiń
  • Kompletne Open Graph na wszystkich podstronach Rozwiń
  • Klikalne elementy - telefon Rozwiń
  • Klikalne elementy - e–mail Rozwiń
  • Widget czatu na żywo Rozwiń
  • Favicon Rozwiń

1.3 Konstrukcja strony

Strona internetowa powinna być bezpieczna dla użytkowników i przystępna dla robotów wyszukiwarek. Poprawnie zainstalowany certyfikat SSL to podstawa. Poza tym warto zadbać o mapę witryny i konfigurację pliku robots.txt. A gdy utworzysz własną stronę błędu 404, zwiększysz szanse zatrzymania użytkownika, który trafił pod nieistniejący adres.

  • Certyfikat SSL Rozwiń
  • Certyfikat SSL jest poprawnie skonfigurowany Rozwiń
  • Plik robots.txt Rozwiń
  • Sitemapa strony Rozwiń
  • Dedykowana strona 404 Rozwiń
  • Poprawny nagłówek strony 404 Rozwiń
  • Przeglądanie katalogów Rozwiń
  • Narzędzia analityczne Rozwiń

2. Ocena SEO

Optymalizacja strony internetowej, użyteczne i unikalne treści oraz link building – to wszystko składa się na skuteczne pozycjonowanie. Dopracowane tytuły stron, unikalne treści i ich właściwa struktura, prawidłowo działające przekierowania to niektóre z elementów, dzięki którym Twoja strona będzie bardziej funkcjonalna dla użytkowników i zrozumiała dla robotów wyszukiwarek. A to może przełożyć się na zwiększenie widoczności w Google.

2.1 On-Site SEO

Działania on-site to te, które wykonuje się w obrębie danej witryny, by pomóc podnieść jej pozycję w wynikach wyszukiwania. To nie tylko wzbogacenie strony o słowa kluczowe, ale także zadbanie o naprawę uszkodzonych podstron i zasobów czy usunięcie pętli przekierowań. Wiele działań on-site nie tylko wspiera pozycjonowanie, ale też eliminuje błędy techniczne na stronie.

  • Uzupełnione tytuły stron Rozwiń
  • Unikalne tytuły stron Rozwiń
  • Zbyt krótkie tytuły stron Rozwiń
  • Zbyt długie tytuły stron Rozwiń
  • Uzupełnione opisy stron Rozwiń
  • Unikalne opisy stron Rozwiń
  • Uszkodzone linki wewnętrzne Rozwiń
  • Uszkodzone zasoby Rozwiń
  • Podstrony niedostępne z nawigacji wewnętrznej Rozwiń
  • Uszkodzone podstrony Rozwiń
  • Pętle przekierowań Rozwiń
  • Przekierowania meta refresh Rozwiń
  • Rekursywne linki kanoniczne Rozwiń
  • Linki kanoniczne wskazujące na uszkodzone strony Rozwiń
  • Linki kanoniczne wskazujące na przekierowane strony Rozwiń
  • Przyjazne linki Rozwiń

2.2 Off-Site SEO

Działania off-site to te, które wspierają pozycjonowanie, ale wykonuje się je poza daną witryną. To przede wszystkim link building, czyli pozyskiwanie wartościowych linków prowadzących do strony.

  • Linki przychodzące Rozwiń
  • Domeny linkujące Rozwiń
  • Utracone linki Rozwiń

2.3 Treści

Dzięki treściom na stronie możesz przekonać klientów do siebie i przedstawić im swoją ofertę. To także sposób na to, by zwiększać widoczność w wyszukiwarce i pozycjonować stronę na coraz więcej słów kluczowych. Atrakcyjne i odpowiednio sformatowane teksty wzbogacone zoptymalizowanymi grafikami będą łatwo przyswajalne dla każdego, kto odwiedzi Twoją stronę.

  • Wymóg dotyczący minimalnej liczby słów na stronie Rozwiń
  • Unikalne treści Rozwiń
  • Nagłówki H1 na podstronach Rozwiń
  • Wiele nagłówków H1 na jednej podstronie Rozwiń
  • Obrazki z atrybutem alt Rozwiń
  • Obrazki ze znacznikiem title Rozwiń
  • Treści "Lorem ipsum" Rozwiń
  • Elementy Flash Rozwiń

3. Wsparcie zewnętrzne

Media społecznościowe, Profil Firmy w Google czy reklamy w Google Ads to doskonałe sposoby na to, by dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów. Z social mediów opłaca się odsyłać internautów na swoją stronę, ale na stronie również warto zostawić linki do profilów na Facebooku czy Instagramie.

3.1 Widoczność w Mapach Google

Wizytówka w Mapach Google to często pierwsze miejsce, z którego klient pozyskuje informacje o Twojej firmie – zwłaszcza, jeśli działasz lokalnie. Warto zadbać nie tylko o to, by istniała, ale też zawierała aktualne informacje. To nic nie kosztuje, a pozwala Ci zaprezentować się klientom z jak najlepszej strony.

  • Widoczność w mapach Google Rozwiń
  • Zgłoszenie wpisu w mapach Google Rozwiń
  • Kompletność wpisu w mapach Google Rozwiń

3.2 Social Media

W social mediach możesz pokazywać, czym żyje Twoja firma na co dzień, docierać do nowych klientów i tworzyć wokół swojej firmy lojalną społeczność. Choć strona internetowa to podstawa, media społecznościowe są jej dobrym uzupełnieniem, dlatego warto zadbać o aktywną w nich obecność.

  • Profil Facebook Rozwiń
  • Profil X (Twitter) Rozwiń
  • Profil Instagram Rozwiń
  • Profil LinkedIn Rozwiń
  • Profil YouTube Rozwiń

3.3 Oceny wizytówki Google

Wielu klientów decyzję o skorzystaniu z usług czy produktów danej firmy podejmuje na podstawie opinii w internecie. A te najłatwiej znaleźć w wizytówce Google. Warto zadbać o ten aspekt – liczy się zarówno liczba, jak i średnia ocen, ale też to, jak firma na nie reaguje. To, czy i jak odpowiadamy na zostawiane przez klientów komentarze (także te negatywne) również buduje nasz wizerunek.

  • Liczba opinii Rozwiń
  • Średnia ocena Rozwiń

3.4 Aktywne kampanie PPC

Reklama w Google Ads pozwala realizować cele firmy, a przede wszystkim docierać do nowych klientów. Decydując się na taką kampanię, możesz ustalić miesięczny budżet, a płacisz tylko za kliknięcie w reklamę. Jeśli zainteresowała Cię ta forma reklamy, skontaktuj się z nami – zajmiemy się Twoją kampanią.

  • Aktywne kampanie Google Ads Rozwiń

4. Widoczność

Na im więcej słów kluczowych wyświetla się Twoja strona, tym większa jest jej widoczność. A gdy rosną pozycje i widoczność strony, rośnie też liczba jej użytkowników. To Twoi potencjalni klienci. Zobacz, jaka jest obecna widoczność Twojej strony, a jaka stron konkurencji.

4.1 Organiczne słowa kluczowe

Najpopularniejsze słowa kluczowe to takie, które każdego miesiąca w wyszukiwarce są wpisywane przez tysiące internautów. Zobacz, z którymi z nich powiązane są treści na Twojej stronie i jaką obecnie pozycję zajmują.

Fraza
kluczowa
Liczba zapytań użytkowników miesięcznie Pozycja w Google Średni koszt kliknięcia (CPC) w Google Ads Konkurencyjność
w Google Ads
wetransfer246000381.61 złwysoka
we transfer246000372.26 złśrednia
wetransfer free5400256.59 złśrednia
myairbridge440011.53 złśrednia
plików3600680.3 złśrednia
file share2400533.96 złniska
airbag air1900804.91 złśrednia
filemail1300310.05 złśrednia
przesyłanie dużych plików1300100 złniska
share a file1000122.31 złniska

4.2 Widoczność strony internetowej

Na podstawie popularności słów kluczowych i pozycji zajmowanych przez stronę, można szacować wielkość miesięcznego ruchu. Im wyżej strona znajduje się w wynikach wyszukiwania, tym większa szansa, że użytkownik na nią wejdzie. Jeśli chcesz poprawić pozycje swojej strony, możemy Ci w tym pomóc.

4.3 Widoczność konkurencji

Oprócz pozycji własnej strony w Google, warto wiedzieć też, w którym miejscu jest konkurencja. W poniższej tabeli znajduje się porównanie Twojej strony z konkurencyjnymi stronami pod względem liczby słów kluczowych i szacowanego ruchu.

Domena Liczba słów kluczowych
w TOP50
Liczba słów kluczowych
w TOP10
Szacunkowy ruch Wyrażenia wspólne z analizowaną domeną
myairbridge.com3821454239-
wetransfer.com3141959429043519
transfernow.net2344110942041495
filemail.com2825103311965475
transferxl.com9285124210451
sendgb.com6782411571428
fromsmash.com6982323161386
pcloud.com8761922294356
massive.io1199226393346
sendbig.com32673323302