Home.pl Badanie strony internetowej mygo.pl
» UZYSKAJ OFERTĘ «
na poprawę parametrów strony
Witamy w analizie Twojego serwisu!
Przejdź niżej aby zobaczyć szczegółowe wyniki badania
Przejdź niżej aby zobaczyć szczegółowe wyniki badania
Brawo! Twoja strona jest dostępna dla robotów wyszukiwarki i gotowa do promocji
Gratulujemy dopracowania strony pod kątem treści. Teraz wystarczy dbać o ich aktualizację
Czy kluczowe dla Ciebie frazy są uwzględnione w istotnych dla pozycjonowania miejscach na stronie?
Przejdź niżej aby zobaczyć szczegółowe wyniki badania
Twoja strona jest przystosowana do urządzeń mobilnych Twoich potencjalnych Klientów.
Zbyt niskie tempo ładowania strony może zniechęcać do jej odwiedzania!
Nie masz dostępu do bezcennych danych na temat odwiedzin na stronie. Czas to zmienić!
Przejdź niżej aby zobaczyć szczegółowe wyniki badania
Wygląda na to, że firma nie jest wyszukiwalna w mapach po nazwie domeny. Klienci lokalni mogą Cię przeoczyć!
To doskonale, że masz profil na Facebooku! Jak wykorzystujesz go biznesowo?
Przejdź niżej aby zobaczyć szczegółowe wyniki badania
Czy wykorzystujesz w pełni potencjał swojej strony?
Czy wykorzystujesz w pełni potencjał swojej strony?
Czy wykorzystujesz w pełni potencjał swojej strony?
Badanie strony internetowej
SEO RATING
83 %
Oceny cząstkowe
Ocena techniczna
93 %
Dostępność dla internautów
80 %
Wsparcie zewnętrzne
50 %
Ocena techniczna Twojego serwisu internetowego

Tworząc stronę internetową zwykle skupiamy się na kwestii wizualnej. Jednak dla uzyskania wysokich pozycji ważne są również inne parametry. Sprawdź, czy Twoja strona jest dostępna dla robotów Google, czy Twoje treści są wystarczająco rozbudowane oraz jak wygląda nasycenie treści słowami kluczowymi. Konstruktywna ocena zaprezentowana niżej może stać się punktem wyjścia Twojej skutecznej kampanii w Internecie.

W tej części badania zweryfikujesz:

Dostępność strony dla robotów

Potencjał treści

Ocenę pod kątem fraz

Dostępność Twojej strony dla robotów Google
Większość z nas ocenia stronę z własnej perspektywy. Należy jednak pamiętać, że aby móc być wysoko w Google, strona musi być przede wszystkim dostępna dla robotów wyszukiwarki. Sprawdź więc, jaką ocenę techniczną ma Twój serwis – i zwiększ szansę na wysokie pozycje dzięki poprawie określonych parametrów.
Podgląd tytułu i opisu strony głównej w stylu wyników Google
Forum Sourcemod & AMX Mod X - MYGO.pl
mygo.pl
Forum Sourcemod & AMX Mod X. U nas otrzymasz darmowe, fachowe wsparcie w zarządzaniu serwerów CS 1.6, oraz CS:GO. Zbiór pluginów, atykułów, download najpotrzebniejszych rzeczy!
Tytuł strony istnieje i jest uzupełniony optymalnie (41-100 znaków)
Znacznik title powinien zawierać słowa kluczowe określające np. działalność firmy oraz jej nazwę. Dzięki temu Google lepiej zrozumie tematykę strony, co pozwoli osiągnąć wyższy ranking (a co za tym idzie - większą widoczność dla potencjalnych Klientów). Liczba znaków użytych w tytule wskazuje optymalne wykorzystanie tego znacznika, choć oczywiście warto zastanowić się nad zawartością.
Opis strony może wymagać weryfikacji (171-210 znaków)
Znacznik meta description powinien opisywać to, co internauta odnajdzie na stronie. Choć wpływ tego tagu na ranking jest znikomy, to należy pamiętać, że właśnie ten opis zachęca internautów do kliknięcia w Twoją stronę. Warto uzupełnić opis o podstawowe informacje o serwisie, wykorzystując optymalnie jego długość.
Brak barier indeksowania w meta robots
Kod strony nie wskazuje na blokady uniemożliwiające indeksowanie strony.
Niektóre podstrony mogą być niedostępne dla robotów
Instrukcje zawarte w znaczniku meta robots nakazują nie indeksować niektórych podstron. Warto zweryfikować, czy podstrony zablokowano w sposób prawidłowy. (np. koszyk w sklepie – warto blokować, strony kategorii produktowych – niekoniecznie).
Strona posiada znacznik canonical poprawnie skonfigurowany
Kod strony zawiera znacznik canonical, który kieruje na taki sam adres, jak URL badanego adresu.
Na stronie znajdują się dane teleadresowe zapisane w formacie mikrodanych
Świetnie! Widząc dane teleadresowe, internauci ocenią Twoja firmę jako bardziej wiarygodną od wyników anonimowych. Dzięki temu szybciej się z Tobą skontaktują – i potencjalnie zostaną Twoimi Klientami.
Wykryto przekierowanie domeny
Świetnie, Twoja strona nie jest podatna na indeksowanie powielonych treści dzięki poprawnemu przekierowaniu 301 Moved Permanently. Serwis jest dostępny pod jedną domeną, co ułatwia Google właściwe rankingowanie.
Strona jest dostępna tylko z jednego adresu domeny
Nie powinno być problemu z podwójną indeksacją strony, np. pod adresem subdomeny – strona jest przed tym zabezpieczona.
Strona 404 wygląda na prawidłowo skonfigurowaną
Strona błędu zwraca poprawny kod nagłówka 404 – nie powinna być indeksowana.
System Google SafeBrowsing nie wykrył zagrożeń związanych ze stroną
Aktualnie strona nie znajduje się na listach witryn, które są niebezpieczne.
Czy wiesz, że... możesz - świadomie bądź nie - blokować dostęp robotom Google do określonych zawartości Twojej strony www. Możesz to zrobić za pomocą fragmentu kodu w tagu meta robots lub dzięki instrukcji w pliku robots.txt.
Potencjał treści na Twojej stronie pod kątem SEO
Najprostszą formą wyróżnienia się w wyszukiwarce jest stworzenie unikalnej treści. To ona w dużej mierze wpływa na pozycje i widoczność. Ważna jest nie tylko ilość i jakość, ale także ułożenie contentu. Sprawdź, co powinieneś poprawić, aby zwiększyć pozycje. Pamiętaj, że:
Content is King!
Sprawdź, ile treści jest na stronie głównej mygo.pl:
4194
znaki
(659 słów)
Wygląda na to, że strona ma wystarczającą ilość treści (ponad 1600 znaków)
Brawo! Ilość treści wydaje się być wystarczająca, ale … konieczne będą analizy wyników i konkurencji by ocenić, czy nie należy rozwinąć zawartości tekstowej w celu zwiększenia widoczności strony.
Czy wiesz, że... średnia ilość treści na stronach w czołowych pozycjach Google.com wynosi aż 1 633 słowa, co odpowiada około 10 000 znaków tekstu.
Analiza nagłówków na stronie
Jedną z podstaw optymalizacji są nagłówki HTML. To one ułatwiają zorganizowanie treści na stronie. Określenie ich jest tak samo ważne, jak opracowanie spisu treści w książce.
Nagłówki H1 (liczba: 1)
Forum
Nagłówki H2 (liczba: 7)
Forum - SourceMod
Forum - AMX Mod X
Counter-Strike: Global Offensive
GameHosting & WebHosting
KOMUNIKATORY
Po godzinach
MYGO.pl
Nagłówki H3 (liczba: 6)
Ostatnio aktywne tematy
Aktywni użytkownicy
Najwięcej uczestniczących
Statystyki forum
Chmura Tagów
Kto jest online?   10 użytkowników, 0 anonimowych, 37 gości (Zobacz pełną listę)
Czy wiesz, że... nagłówki HTML oznaczamy znacznikami od H1 do H6, z czego najważniejszy określamy tagiem H1. Idealnie, aby nagłówek ten zawierał np. nazwę produktu na stronie, która opisuje właśnie ten konkretny produkt.
Analiza fraz najczęściej występujących na stronie
Wśród słów najczęściej używanych na stronie mogą znajdować się te, które są istotne dla promocji Twojej witryny w Internecie. Sprawdź, czy takie frazy znajdują się w kluczowych dla SEO miejscach i znacznikach.
Wystąpienia
Treść
Nagłówki
Tytuł
odpowiedzi 33
sourcemod 7
forum 16
temu 19
csgo 16
Dostępność Twojego serwisu dla użytkowników

Potencjalni Klienci poszukują Twojej firmy w wyszukiwarce na wiele sposobów. Twój serwis internetowy powinien wspomagać ich w odnalezieniu drogi do Twojej oferty. Sprawdź, czy Twoja strona internetowa idzie zgodnie z duchem czasu i czy jest przyjazna internautom!

W tej części analizy strony sprawdzisz:

Dostosowanie strony do smartfonów

Szybkość ładowania serwisu

Obecność systemu statystyk

Dostępność Twojej strony dla użytkowników smartfonów
Dziś smartfon towarzyszy Twoim Klientom niemal wszędzie. Algorytmy Google nie pozostają obojętne na mobilność witryn. Cały rok 2015 stał pod znakiem trendu Mobile Friendly, a 21.04.2015 przez Internet przeszedł Mobilegeddon - algorytm deklasujący strony nieprzystosowane do urządzeń mobilnych. Dlatego tak ważne jest to, czy Twoja witryna jest dobrze widoczna na smartfonie Twojego Klienta.
Czy wiesz, że... telewizja budowała swój zasięg (na poziomie ponad 1 mld odbiorców) ponad 67 lat. To samo sektor mobilny osiągnął w zaledwie 5 lat! Każdego dnia 90% użytkowników smartfonów poszukuje informacji w Internecie.
Szybkość ładowania Twojej strony
Czas ucieka, a wraz z nim Twoi zniecierpliwieni Klienci. Dziś wyścig z czasem dotyczy również robotów Google. Jeśli strona będzie ładować się rażąco wolno, może to ograniczać jej widoczność w wynikach. Sprawdź, jak Google ocenia wydajność mygo.pl na smartfonach i komputerach stacjonarnych.
62%
W porządku
Warto poprawić
Należy poprawić
93%
W porządku
Warto poprawić
Należy poprawić
Czy wiesz, że... kiedy strona internetowa ładuje się szybciej, odwiedzający zostaje na niej dłużej i częściej do niej wraca.
Statystyki - kontrolujesz to?
Nieodłącznym elementem prowadzenia biznesu jest analiza kosztów, zysków i potencjału firmy. Tę samą zasadę należy przełożyć na SEO. Sprawdź, czy posiadasz odpowiednie narzędzia do śledzenia ruchu na Twojej stronie. Bądź świadomy tego, gdzie i kiedy zaglądają Twoi Klienci.
Google Tag Manager
Facebook Pixel
Tag remarketingowy
Czy wiesz, że... w 2015 roku Google udostępniło darmowe narzędzie Google Tag Manager. Ułatwia ono pracę ze skryptami i kodami śledzenia zamieszczonymi na stronie bez pomocy webmastera - wystarczy tylko raz dodać kod śledzący na stronie!
Ocena wsparcia zewnętrznego dla Twojej strony

Otoczenie strony internetowej to przede wszystkim relacje z innymi podmiotami: użytkownikami, witrynami - i całym środowiskiem wyszukiwarki. Powiązania z innymi stronami, widoczność lokalna czy profil w mediach społecznościowych kreują szanse i możliwości zwiększania popularności serwisu. Bo otoczenie ma znaczenie!

W tej części badania dowiesz się:

Ile linków kieruje do mygo.pl

Co klienci widzą w Mapach Google

Jak wykorzystujesz Social Media

Widoczność Twojej strony w Mapach Google
Prezentacja firmy w Mapach Google pomoże zaistnieć na rynku lokalnym i dotrzeć do wszystkich, którzy szukając w wyszukiwarce dopisują nazwę miejscowości. Również ci, którzy wpisują ogólne wyrażenia, często otrzymują wyniki geolokalizowane. Nie daj się pominąć i wskaż Klientowi drogę do swojej firmy.
System nie odnalazł wpisu dla domeny mygo.pl...
© OpenStreetMap contributors
Nie znaleźliśmy wpisu powiązanego z domeną w mapach Google
Klienci mogą mieć trudność w odnalezieniu siedziby i ocenie wiarygodności firmy. Do weryfikacji użyliśmy wyszukania po nazwie domeny. Jeśli masz wpis w Mapach Google, a nie jest on możliwy do znalezienia, sprawdź, czy jest kompletnie uzupełniony (zwróć także uwagę, czy we wpis wprowadzono nazwę domeny).
Czy wiesz, że... użytkownicy komputerów (72%) i smartfonów (67%) oczekują, że reklamy w wyszukiwarce będą ściśle powiązane z ich lokalizacją. Podczas podróży 56% badanych szuka w Internecie lokalnych usług.
Podsumowanie - analiza potencjału serwisu

Potencjał serwisu odnosi się do aktualnie wypracowanej widoczności oraz określa niewykorzystane zasoby. Istotna jest także analiza witryny na tle konkurencji oraz uzyskiwane pozycje w wyszukiwarce na charakterystyczne dla branży frazy.

Z tej części badania dowiesz się:

Jak wysoko wyświetla się mygo.pl i z kim konkuruje

Z jakimi hasłami jest kojarzona

Analiza widoczności Twojej strony w Google
Parametry techniczne, dostępność strony oraz jej otoczenie to obszary wpływające na widoczność w wynikach organicznych. Czy sprawdzałeś, jakie rezultaty przyniosły działania podejmowane przez Ciebie dotychczas? Wiesz, co wpisują użytkownicy w Google przy szukaniu Twoich produktów lub usług? Z jaką częstotliwością? Zobaczmy, czy Twój serwis jest we właściwym miejscu. Poniżej analiza widoczności Twojej strony na najpopularniejsze słowa kluczowe powiązane z jej treścią.
Fraza kluczowa Liczba zapytań użytkowników miesięcznie Pozycja w Google Średni koszt kliknięcia (CPC) w Google Ads Konkurencyjność w Google Ads Sezonowość
gg webowe 49 500 44 0 średnia
cs go fast 33 100 76 1,37 wysoka
komenda na wh 9 900 28 3,85 niska
pukawka 9 900 19 1,79 wysoka
cssetti 8 100 4 4,7 średnia
rangi cs go 8 100 72 0 wysoka
ranga cs go 8 100 65 0 wysoka
komendy cs go 8 100 48 1,59 wysoka
cs go roll 6 600 66 1,7 niska
cs go upgrader 5 400 26 0,88 niska
cs go download 5 400 97 1,08 średnia
download cs go 5 400 95 1,08 średnia
forum broni 5 400 96 0 średnia
gametracker 4 400 38 2,51 średnia
cs go double 3 600 13 0,48 niska
prop hunt 3 600 62 0 wysoka
exploity 3 600 45 0,3 wysoka
skrzynki cs go 3 600 50 0,49 wysoka
ruletka cs go 3 600 28 0,54 wysoka
celowniki cs go 3 600 34 0 średnia
skiny cs go 2 900 73 0,39 niska
jackpot cs go 2 900 12 0,61 niska
ranks cs go 2 900 77 2,45 średnia
cs go wymagania 2 900 32 0,48 wysoka
komenda na wh cs go 2 900 26 0,63 niska
Czy wiesz, że... 83% wyszukiwanych wyrażeń składa się z 2 lub więcej słów. Aż 40% szukanych fraz to wyrażenia szczegółowe (co najmniej) trzywyrazowe).
Potencjalna konkurencja w wyszukiwarce
Twoja bezpośrednia konkurencja w wynikach to serwisy wyświetlające się na te same wyrażenia, co Twoja strona. To właśnie z nimi rywalizujesz o potencjalnych Klientów. Sprawdź, ile wspólnych wyrażeń kluczowych dzielisz z witrynami konkurencyjnymi. Wykorzystaj tę wiedzę jako okazję do rozwoju swojej witryny i biznesu.
katujemy.eu 2233 wspólnych słów
pukawka.pl 2059 wspólnych słów
amxx.pl 2485 wspólnych słów
gametracker.com 2096 wspólnych słów
1shot2kill.pl 2348 wspólnych słów
cs-kopytko.pl 1861 wspólnych słów
Ocena możliwości promocji strony na chmurę wyrażeń
Każda strona kojarzona jest przez roboty wyszukiwarki z konkretnymi, charakterystycznymi dla niej określeniami. Poniżej prezentujemy przykładowe kombinacje najczęściej wyszukiwanych zwrotów, na które Twoja strona jest w top 50 wyników wyszukiwania. Czy wykorzystujesz te wyrażenia w treści swojego serwisu?
Czy wiesz, że... 15% fraz wpisywanych codziennie do Google to nowe, unikalne wyrażenia! To aż 1,5 miliarda zapytań każdego dnia!
Co dalej?
Przeprowadzone badanie Twojej strony miało na celu weryfikację parametrów istotnych z punktu widzenia SEO. Poniżej podsumowanie uzyskanych wyników.
SEO RATING
83 %
Obszary wymagające weryfikacji i działania
Ocena techniczna
Dostępność strony dla robotów
Potencjał treści
Ocena pod kątem fraz
Widoczność witryny w wyszukiwarce
Widoczność witryny
Chmura wyrażeń
Frazy i ich pozycje
Dostępność dla użytkowników
Dostosowanie do smartfonów
Szybkość ładowania
Analityka
Wsparcie zewnętrzne
Linki przychodzące
Widoczność w mapach Google
Obecność w Social Media
Po co poprawiać wskazane parametry?
Czy chcesz być widoczny dla Klientów w Google?
Czy chcesz być osiągalny w mapach Google?
Czy chcesz być dostępny na smartfonach?
Czy chcesz docierać do Klientów przez Facebooka?
Zwiększ widoczność strony dla Klientów!
Zoptymalizujemy Twoją stronę i poprawimy jej widoczność w Google!
Bezpłatna wycena
Pola opcjonalne
Pole wymagane